IN STOCKHOLM

Ett exklusivt månadsmagasin som en lördag månad når Dagens industris 322 000 läsare!

EXLUSIVT MAGASIN som vänder sig till Dagens industris målgrupp, med ambitionen att visa upp vad Stockholm erbjuder vad gäller shopping, restauranger, evenemang, sevärdheter, fritid och sport med betoning på lyx och kvalitet.

VÅRA LÄSARE når du en lördagsmorgon i månaden, de flesta direkt vid frukostbordet men också via de flesta hotell, lounger och flygplatser i hela Sverige. Våra läsare är sk High spenders de både kan och vill förverkliga sina drömmar. Inkomsten är hög! De flesta har flera boenden, två bilar eller mer, reser mycket såväl i tjänsten som privat och unnar sig av livets goda. De tränar, äter bra och lägger mycket pengar på sitt hem och sin fritid. De spenderar mer än snittet på restaurang, kultur och nöjen och de är alltid intresserade av det bästa.

IN STOCKHOLM når via Dagens ​industri över 322.000 läsare en gång i månaden.
Hos de flesta via frukostbordet men också via hotell, lounger.

En digital utgåva når dessutom alla di.se läsare med en dubbeltäckning på endast 22%.

Klicka på omslaget för att läsa en utgåva!

linst_05.jpg

Fler utgåvor hittar du på IN STOCKHOLM

Mikael Kollberg , 070- 860 90 57 el via mail